Helt slut!

Vi är totalt slutkörda! Det har varit fullrulle HELA dagen med släktingar som firat prinsessan, vi har haft jätteroligt och Joline har fått så mycket fint men oj vad trött man blir när kvällen kommer smygandes. Joline har sovit 30 min idag!! Ja ni hörde rätt 30 min det är ju ett UNDER att hon är vaken fortfarande och är så glad som hon är, hon knuggar sig i ögonen stup i ett men hon är glad och leker.
Inte nog med alla fina saker hon fått idag så tog hon sina ALLRA FÖRSTA STEG IDAG!!!!! Och det var inte en gång utan flera gånger, hon gick mellan mig och Fredrik fram och tillbaka flera gånger och tyckte att det var skit kul!:) Lilltjejen börjar bli stoor!

Leon har varit helt underbar idag, han har hjälpt henne att öppna alla presenter och blåste ut ljusen på tårtorna m.m. Sötunge!
Apropå tårtorna så ni få se dem när jag lägger ut dem här i bloggen, så fina och så goda. Självklart är det Elisabeth som gjort dem, kika in på: bettansbakverk.blogg så får ni se vilka vackra bakelser, tårtor m.m. hon kan göra. Helt galet.

När barnen somnat, vilket de gör om max en timme, så blir det filmmys för mig och Fredrik.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback