Möte

Ikväll ska jag iväg på ett möte på Tyrsvallen angående barngympa. Har fått förfrågan om inte jag vill leda barngympagruppen 07, självklart vill jag det!:) Det var flera år sedan jag var aktiv inom detta så vi får se om alla utbildningar och kurser jag gått gör sig till minnes. Hur som helst så ska det bli sjukt kul och det bästa är ju att jag får ha Leon!

Nu ska slå igång perkulatorn så kaffet är klart tills damerna anländer, vi ska planera lite inför vår tripp till Ullared. Ute i sista minuten? Kan man väl säga, vi åker IMORGON!!! Haha kul ska det bli iaf och även skönt att få komma iväg en sväng. Stugan är ju bokad sen ca två månader tillbaka så vi kommer hem på Torsdag kväll igen. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback