Regn och rusk

Men det är ganska skönt tycker jag, speciellt som idag då det verkligen behövdes en ordentlig "städdag" här hemma. Blev som jag skrev förut ännu mer presentöppning när Fredrik kom hem, oj vad hon tyckte det var roligt!
När vi kom hem från dagis så ville Leon självklart fika och det var mycket viktigt att mormor skulle vara med så han fick ringa henne och hon kom med en gång. Blev fika och prat innan hon begav sig hemåt igen (de firar Joline ordentligt på Lördag). Vid middagstid så kom Fia och Jessica hit och vi åt tacos tillsammans, sedan blev det bad för barnen och därefter lek innan det var dags att säga godnatt och gå och lägga sig. Joline slocknade på en gång, hon sover alltid två ggr om dagen, första vilan mellan ca 09-11 och andra mellan ca 14-15, men inte dag inte.. Idag blev det bara mellan 09-11 och sedan har hon hållit låda här hemma så när det väl var läggdags så däckade hon direkt. Imorgon står det matshopping på schemat för mig och barnen först och främst sedan blir det sista bakningen inför helgen, kringlor ska bakas till kalasen.

Nu tackar jag för mig, på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback