Hemma igen efter ett dygn i Ullared..

Jag hade det toppen! Eller rättare sagt vi hade det toppen! Vi åkte klockan 06 igårmorse, vid 10.15 var vi framme och tog våra första kliv in på Gekås. Det blev shopping, shopping och ännu mer shopping som gällde hela dagen lång! Barnen är nu redo för vintern, overaller, termobyxor, vantar, mössor, fleceetröjor, höstjackor, regnkläder m.m.m.m. Shit vad jag har shoppat. Overallerna.. jag säger bara herregud vilka snygga overaller jag hittade till Leon och Joline!:)
Jag köpte faktiskt INGA kläder till mig själv utan det var höst/vinterkläder till barnen jag var ute efter, och det räckte för jag brände stålar ändå så det stod härliga till. Inredning till hemmet blev det också en hel del av samt leksaker (julklappar) till barnen.
Vi sov kvar i en stuga vi hyrt på campingen och åt god kinamat ute igår, hur trevligt som helst! Klockan 07 imorse rullade vi hemåt igen så vi var hemma skapligt idag och jag hann träffa Fredrik innan han åkte och jobba klockan 13. Sen dess har jag pysslat och donat här hemma, satt upp nya vardagsrumslampan, nya vardagsrumsgardiner och massor av annat. Hämtat Leon på dagis och lekt/myst med barnen har jag ju självklart också gjort.:)
Nu ska jag slänga mig i duschen och fräscha till mig så man ser någorlunda bra ut till klockan 17 då jag och barnen ska till dagis för soppkväll. Mellan 17-19 är det så det kommer vara två trötta barn som jag får med mig hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback