Äntligen Fredag!

Hur skönt är det inte att vakna på morgonen och veta att det är Fredag?! Jag tycker det är apskönt och härligt och man är alltid på så glatt humör Fredagar till ära.:)
Joline var själv på dagis mellan 14-16 idag och det var nemasproblemas! Hon struntar fullständigt i att vi går därifrån, haha. Vi har ätit middag (pizza) och nu är Leon med Fredrik och Jonny och tränar, Joline är överallt och ingenstans och jag har precis dammsugit. Om en timme är det läggdags för barnen och då ska Fredrik gå bort till Jonny, Sverige-Ungern? spelar ikväll och det är tydligen jätte viktigt och se..;) Jag ska ta mig ett glas vin och städa badrummen, skura golven och tvätta fönstren! Roligt Fredagsnöje? Njaaa det vettifan men skönt att göra det i lugn och ro när barnen sover och sambon är borta, medans man håller på att dona och skura så kommer det bli mörkt ute och vartefter som man går genom rummen så tänder man lite ljus här och var, mysigt tycker jag.:)
Jahapp så ser min Fredagskväll ut och det är inget jag hänger läpp över, det ska bli skönt!
Imorgon är det kräftskiva uppe i Ekeby som gäller, niiice!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback