Jag är så lycklig och glad!

Rubriken visar verkligen mitt rätta jag! Jag är så glad åt att jag äntligen har fått ett jobb så det är inte klokt, jag är så laddad inför att börja jobba! Wihoo!
Efter att vi lämnat Leon på dagis imorse så smög jag och Joline in genom personaldörren eftersom vi skulle ha ett möte med Therese (hon ska skola in Joline), mötet skulle ta ca. 1 tim men det tog bara en kvart. Vi har ju redan gjort detta en gång med Leon, på samma dagis med samma personal så det var inga konstigheter.
Istället så gick vi till ÖF som öppnade idag efter sommarledigheten, massor av föräldrar och barn och Joline tyckte det var jätteroligt att träffa sina kompisar igen. Lilla prinsessan däckade såfort vi kom hem och hon sover fortfarande, jag plockar och donar och tvättar. Med två små monster som älskar att skita ner sig här hemma så blir det mycket tvätt. Dammsugaren får jag ta fram om en stund också för efter detta skitväder som varit ett bra tag nu så kommer ju ALLT grus och skit in! Blir nog så att jag passar på att våttorka golven också, jag har ca 45 minuter på mig innan Leon ska hämtas så det hinner jag.
I eftermiddag får vi besök utav Carina och Linus, var ett bra tag sen så det ska bli jättekul att träffas! Fikabröd måste inhandlas påväg hem från dagis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback