JABADABADOOOO!!!!

Haha jag fick jobbet!! Den 13:e börjar jag, då är Joline färdig inskolad och klar så det blir perfekt!:)
Jag fick from 2010-08-13 och hör här! tom 2011-08-13!!!!!

Det är för bra för att vara sant och jag är överlycklig verkligen!!:)
Barnen röjer järnet genom att hoppa i våran säng, ja de är helt galna. Jag själv plockar, dammar, tvättar och nu åker dammsugaren fram, storstädning på hög nivå med andra ord. Skönt som faen om jag får säga det själv, när jag är klar så är det bakning som står på schemat, Leon har bestämt att vi ska baka chokladbollar som vi ska fika på när pappa kommer hem. Mysigt och gott.
HejHopp så länge

Kommentarer
Postat av: Bea

Grattis! Vad skönt att veta i alla fall ett år vad man ska syssla med :).

2010-08-30 @ 13:47:14
URL: http://lillabeas.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis! Vad är det för jobb?

2010-08-30 @ 14:50:52
URL: http://mamzterblog.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback