Ajax

Det är vad det luktar här hemma nu, har storstädat hela förmiddagen efter att jag lämnat Leon på dagis kl.09.00. Blev precis klar och det var perfekt tajming eftersom jag ska hämta Leon om 20 minuter, jag har alltså tvättat fotölj+sofföverdragen, dammsugit, ställt allt på sin plats, våttorkat golven, tvättat fönstrena och bäddat rent!=)
Känner mig riktigt nöjd faktiskt även om jag har sammandragningar till max nu så var det helt klart värt en ordentlig vårstädning här hemma.=) Ska kolla på nätet om man kan beställa en torkvinda, tror Jula har webshop, det skulle ju vara helt underbart att ha en torkvinda på baksidan där vi kan hänga allt nytvättat istället för på ställningen på övervåningen, känns mycket fräschare när det fått torka ute. Har även hittat staketet vi ska ha på baksidan och utemöblerna och grillen vi ska ha där, kommer bli så fint och mysigt när vi fått iordning allt!=)
Jag har även hunnit med att duscha idag och det var inte helt fel efter all städning!
Nehe nu ska jag göra mig iordning för att hämta lilleman på dagis!=)

Lycklig


Kommentarer
Postat av: Hanna

Bra att det är städat om vi kommer :-) Wilmer har varit lit hängig så jag har inte velat boka nåt, men om han inte blir sämre tänkte vi komma förbi på vägen hem på söndag om det passar!? Kram

2009-04-16 @ 22:03:30
URL: http://mamzter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback