Fint väder!

Blev en långpromenad med familjen efter frukosten imorse, sen åkte vi och hämtade syster som sovit hos en kompis och efter det bar det av till stallet.=) Killarna åkte till garaget för att städa bilen medans vi var hos hästarna, stod ute och borstade vilket var riktigt skönt! Apvarmt mot stallväggen så tröjorna flög av tills vi stod i bara linne.=)
Syster och jag lagade lunch när vi kom hem, ängamatsoppa och ostmackor blev det, mums så gott! Killarna är uppe i garaget fortfarande så de får äta när de kommer hem. Ska gå en sväng till Danni och dricka kaffe en stund i eftermiddag och efter det blir det hem och klä påskriset med familjen, mysigt!=)
Ska även kila in på dagis en snabbis innan jag går till Danni och hämta en lappen som vi ska ha inför Utvecklingsamtalet på Onsdag, Maud ringde nyss och frågade om det var ok att ha det då fast Leon är ledig denna vecka. Blir nog så att bara jag går och Fredrik är hemma med Leon, han fick ju gå förra gången när jag jobbade så det känns som om det är min tur denna gång.=)
Leon sov i sitt rum hela natten och vaknade kl. 07.00 imorse!=) Så skönt att slippa ha ben och armar överallt, hehe. Jag vaknade till vid 03.00 inatt och insåg att han fortfarande var kvar inne på sitt rum, samtidigt vaknade Fredrik till och lyfte på sitt täcke så jag fick krypa in under det och ligga i hans famn.=) Finns det ngt mysigare?=)

Bebis är helvild, och efter all motion de senaste dagarna med långpromenader och stallet m.m. så har jag haft härliga sammandragningar på kvällarna.=/ Men men det är sånt man får ta!

Kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback