Fortfarande feberfri!

Vi hoppas att det fortsätter så, om det gör det blir det ÖF för oss imorgon.=)
Kycklingen står i ugnen och till det blir det pommes, beasås, broccoli och varsinn majskolv, Leon hjälpte till att bestämma middagen så då blev det såhär.=) Han kommer förövrigt somna tidigt ikväll för han har inte sovit nånting idag och än så länge så är han fortfarande glad och pigg så det känns onödigt att börja bråka med honom, vill han vara vaken så är det klart att han får vara vaken!=)
Jaha Valborg imorgon alltså och det innebär tacomiddag här hemma och sen gå upp och titta på brasan för att sen gå hem och titta på film, äta godis och mysa, vet dock inte hur dags de tänder brasan så Leon kanske somnar när vi kommer hem beroende på hur sent det blir. Mysigt kommer det bli i vilket fall som helst!=) På Fredag är det 1 Maj vilket innebär crusing och Fredrik´s föräldrar vill att vi ska åka med i deras cadillac med dem och hans syster och pojkvän, jag jublar ju inte direkt för jag ser verkligen inte det roliga i det hela men jag får offra mig för mina killars skull.=) På Lördagmorgon har jag och mamma utsläppet i stallet och på kvällen ska Leon sova hos sin farmor och farfar eftersom jag och ferdrik ska till Bygdegården med Sara och Danne och se på två tjejer som kommer och showar lite, de kör MammaMia tema så det är säkert jätte bra, det bjuds på middag under showen också!=) Vi hade tänkt att Leon skulle sova hos mina föräldrar egentligen men det fick vi ändra på eftersom de också ska dit med sina vänner, blir nog en härlig och rolig kväll, träffas här innan ochh umgås lite innan vi går bort.=) Jag och Fredrik är sjukt dåliga på att hitta på något utan Leon så detta ska bli jätte roligt, härligt att umgås med vänner!=)
Känns som om det är sjukt mycket som vi ska göra men det sköna är ju att det inte krävs så mycket, det enda som krävs i princip är ett gott humör för dessa grejer och det är inga problem!=)
Kom även på att idag är det exakt en vecka kvar tills jag fyller år, 21 vilken onödig födelsedag egentligen. Släkten kommer på fika och vännerna får nöja sig med att smsa eller ringa!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback