Godmorgon!

Hade en helt underbar dag med Leon igår!!=D
Vi tillbringade förmiddagen på brandstationen vilket var VÄLDIGT uppskattat av Leon sen tillbringade vi eftermiddagen och kvällen hos mina föräldrar. Blev en massa bus, lek under dagen som avslutades med en god härlig grillad middag på altanen, klockan var strax innan 20.00 när vi gick hem så vi kilade in på macken och köpte lite godis och annat gott som vi skulle gotta oss med när vi kom hem. Leon var så trött när vi kom hem (febern kommer smygandes på kvällarna och likaså denna förbannade hosta!) så det var bara att ge honom välling så somnade han direkt. Jag kröp upp i soffan och tittade på tv och åt några godisbitar men när klockan slog 21.30 då gav jag upp och gick upp och kröp ner bredvid Leon i våran säng.=) Han fick sova där inatt eftersom det bara var han och jag så blev det inte så ensamt.=) Godiset och det får jag alltså plocka fram ikväll för ikväll blir det mys framför tvn med Fredrik!=)
Blir lek och bus här hemma idag och vid 14.30 går vi bort till Tyrsvallen för att fixa det sista i kiosken med mamma sen kl.16.00 drar seriepremiären igång!!=D 

Ska hoppa upp i soffan och läsa bok med Leon nu innan vi tar morgonrundan med Vanna.


Lycklig

                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback