Kväll

Nu är vi mätta efter en middag med god tacos, killarna står i duschen och när de är klara är det min tur.=) Leon ska gå och lägga sig när han duschat klart för han är riktigt trött, blir alltså ingen brasa ikväll men det gör inget, var ju för Leon´s skull vi skulle gå och titta. När han somnat blir det film och mys i soffan för mig och Fredrik sen blir det nog tidigt i säng eftersom de ska åka vid 09.30 imorgonbitti. Har inte bestämt mig om jag ska med eller inte, skulle vara roligt eftersom det är lite annorlunda och jag får umgås med min familj samtidigt som det känns att jag kommer ha tröttnat på att åka runt i en bil efter typ 2 timmar. Men vi får se, har ingen aning om vad jag ska hitta på om jag inte följer med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback