Länge sen..

Ja nu var det ett tag sen jag skrev men vädret har varit så underbart så jag har inte haft tid eller lust att sitta framför datorn, har tillbringat nästan all tid utomhus med Leon på dagarna och i stallet på kvällarna.=) Har varit fullt upp helt enkelt och helt underbart!=)
Igår hade vi besök av Leon´s syssling Chanell m.familj, massor med lek och bus i lekparken och här hemma, blev en sen middag och vid 20.30 var ungarna helt slut och Leon slocknade direkt när de hade åkt hem.

Idag blev det en låångpromenad i det fina vädret med Stina och hennes två hästar till deras nya hage där de ska stå nu. Varmt och jävligt var det så vi var helt slut när vi väl var framme men det var en mkt trevlig promenad med min kära vän.=) Denna promenad slutade iaf med att jag nu sitter med en knallrött ansikte och bröst och det svider satan vill jag lova! Men man ska väl inte klaga?=)
Grillade hos mina föräldrar på eftermiddagen och käkade ute på altan i värmen, helt underbart!=) Kan inte bli så mkt mer sommarkänsla än så, Leon satt i gungan och hans älskade morfar tog fram trimmern och trimmade Leon skalle medans Leon satt med ett stort flin och skratta åt morfar.=) Vår son är nu av med sin blonda lockiga kalufs och verkar trivas ngt enormt för nu ser han ut som sin morfar och pappa.=) Känslorna svallade när hans blonda lockar föll till marken men som de andra sa så kommer han njuta nu när han slipper bli alldeles dyngsur i skallen när han har mössa på sig osv. Nu är han inte lilla gulliga Leon med blonda lockar längre utan lilla gulliga Leon med tufft  snaggat hår.=)
Imorgonbitti har jag och syster utsläppet i stallet så det blir tidigt i säng ikväll.=)

I magen är det fullfart dygnet runt i stortsett, bebisen sparkar och lever rövare.

Lycklig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback