Nöjd!

Är verkligen jätte nöjd med vad jag inhandlat till lillskrutten idag!=) Blev en jättefin blå vårjacka från Intersport till Leon, mamma hittade även en jättefin blå fleecetröja till honom som hon köpte. Var även på willys och handlade lite innan vi var på Intersport, sen blev det McDonalds och när vi ätit klart åkte vi till Klädhuset där jag köpte en massa nya strumpor till Leon så nu kan vi slänga de andra slitna han har, hittade även två snygga snusnäsdukar till honom som han ska ha runt halsen när han är ute, matchade nya vårjackan.=) Åkte till Hästbutiken också där vi köpte foder till Queenie eftersom hennes tog slut igår så när vi var klara i stan åkte vi till stallet och fixade allt där så vi slipper åka ut senare idag eftersom vi ska fira syster i eftermiddag/kväll.=)
Vi kom hem 5 minuter innan jag skulle hämta Leon på dagis så det var bara att slänga in allt i hallen här hemma och åka med mamma bort till dagis där jag möttes av en jätte trött Leon. Vi hämtade in posten påvägen hem och där låg mina kläder jag beställt från LillaMirakel.=) Leon la sig och somnade i soffan när vi kom hem och jag provade kläderna jag fått hem, en jätte fin bikini som satt perfekt och kommer fortsätta sitta perfekt med och utan bebismage, en snygg t-shirt och en fin tunika, allt satt perfekt så jag blev riktigt glad!=)
Ska plocka iordning här hemma nu så det bara är att dra igång dammsugarn när Leon vaknar igen.

Ikväll blir det tårta och fika!=)


Älskar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback