Påskfint

Var inne i stan med familjen och handlade på morgonen/förmiddagen, efter det blev det stallet för mig och syster. Helt underbart imorgon kan jag äntligen rida igen eftersom hovslagaren kommer ut imorgonbitti!=) Killarna var i garaget när jag kom hem så jag och Stina passade på att fika ute i solen, pratade en massa skit och hade det mysigt.=)
Medans jag lagade mat så var killarna ute och spelade fotboll på baksidan, lax, potatis och kallsås blev det till middag, Leon åt hur mycket som helst! Han sitter nu och tar det lugnt i soffan, blir nog en tidig kväll för honom idag eftersom han inte sovit något under dagen, märks i hans humör att han är trött om jag säger så. Pyjamas och välling om en stund så sover han gott för natten sen.=)
Imorgon kl. 09.00 ska jag på utvecklingsamtal på dagis, Fredrik blir kvar hemma med Leon, de tar nog en långpromenad med Vanna undertiden skulle jag tro.=) Vi skulle ju åka till badhuset och busfabriken denna vecka också men vi sa idag att vi skippar nog det denna vecka eftersom vädret är helt underbart! Roligare att vara ute och njuta av det medans det varar så tar vi det andra när det är dåligt väder istället.=)

Har även hunnit med att pyntat påskriset med fjädrar och ägg så nu står det så fint utanför ytterdörren och ser påsktrevligt ut!=)

Lycklig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback