Redan Onsdag!

Helt sjukt så fort tiden går! Dagarna flyger förbi och likaså veckorna och månaderna, det är redan 22 April, känns som om det var igår snöovädret drog förbi och alla gick med vinterjackor och man var tvungen att dra på ungarna alla dessa vinterkläder! Men nu är det vår och snart sommar och ingen är lyckligare än jag!=D

Kvällen igår tillbringades i stallet med mamma och syster eftersom vi hade intaget, hade med oss the och bullar som vi fika på när hästarna åt mellis.=) Jag longerade Queenie uppe på banan eftersom det blåste så mycket så ville jag inte ge mig ut på en ridtur och frysa, mamma tömkörde Paddy och syster hade jätte ont i ryggen så hon var halvt invalid och fick ta det lugnt.=)
Har lämnat en tokglad Leon på dagis nu morgonen så nu har jag precis dammsugit och startat en maskin tvätt, ska ta disken sen också sen är det fint här hemma!=) Har på mig min nya t-shirt idag och den är såå fin, älskar den!
Ska bli bättre på att lägga ut bilder här på bloggen också, måste bara hitta usbkabeln till kameran/telefonen.=/ Hoppas på att vi får brev hem idag om nya vagnen vi beställt till Leon, en Crescent Compact blev det, svart och orange, tok snygg verkligen!=)


Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback