Seg

Leon har hostat som bara den inatt men han fick ändå gå till dagis, är värst när han sover så jag bestämde mig för att han skulle gå iaf, de får ringa om det är något. Han blir så arg när han är "pigg" och inte får gå till dagis så vi provar såhär.=)
Så Leon har alltså hostat större delen av natten och bebisen har farit tokig! Det har varit party i min mage så jag har haft riktigt svårt att sova och hitta en bra ställning, men man ska väl inte klaga för det är ju samtidigt jätte mysigt att känna hur bebisen lever runt i magen på en.=)
Ska dammsuga här hemma nu sen blir det soffan och tvn för att vila lite innan det är dax att hämta den lilla terroristen på dagis.=)

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback