Sista lediga dagen..

Imorgon börjar Fredrik jobba igen efter en veckas ledighet, en underbar veckas ledighet skulle jag vilja säga!=D Har varit helt underbart att få ha honom hemma, vädret har varit underbart och vi har njutit varenda sekund!=)
Idag åkte vi in till stan efter frukost och dammsugning för att handla lite, blev även en fika hos Fredrik´s mormor och sen åkte vi till Stigtomta där det blev lek och bus hos Leon´s syssling Chanell m.familj ute på tomten. Ungarna lekte en massa och vi vuxna satt och njöt på trappen och snackade skit, blev lite fika också.=)
Kom hem för en timme sen ungefär och då var det bara att ställa alla varor vi handlat på plats och så slängde jag ihop en tacogryta som vi ska äta till middag, blir lugnt resten av kvällen. Leon ska i säng skapligt eftersom det är dagis imorgon, han har varit ledig två hela veckor nu, en vecka sjuk och en vecka ledig tillsammans med pappa.=) Han längtar ganska rejält kan jag lova efter alla kompisar och komma in i rutinen igen, blir till att duscha efter maten för både mig och Leon.
Imorgonbitti kommer även elektrikern hit för att fixa det sista och vid 08.00 ska jag lämna Leon sen bär det av med min mamma till stan där jag ska möta Fredrik utanför lasarettet för 08.30 har vi tid hos BM.=)
Nu är det mys med familjen som återstår av denna dag!=D
Återkommer imorgon igen efter besöket hos BM!

Älskar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback