Skärtorsdag

Det har varit fullrulle här idag från kl.07.30 till 16.00 ungefär med en elektriker och två rörmokare, varav ena rörmokaren var min kära vän Stina´s karl Janne.=) Jag och Leon stack iväg till ÖF en stund och Fredrik fick vara kvar hemma eftersom de var här, trodde kanske att de skulle vara klara tills jag och Leon kom tillbaka men Icke! Killarna och Vanna åkte upp till Leon´s farfar vid 12.00 för att leka lite och samtidigt slutade Stina jobbet så hon kom hit på kaffe medans vi hade tre karlar som sprang fram och tillbaka och drog kablar hit och dit och bar in den nya pannan m.m. Kan inte förklara hur SKITIGT det var på undervåningen när de var klara, usch vad jag fick städa! Men men nu har vi varmvatten iaf och ny panna och det tackar vi för!=D De kommer dock tillbaka på Tisdag för att fixa det sista så antagligen blir det väl mer städa då också, jag sa till Janne att jag tyckte att det skulle ingå städning när de varit och skitat ner såhär men han bara skratta, konstigt.=)
Ska åka till stallet med min kära mor närsomhelst vilket ska bli riktigt mysigt att få umgås bara hon och jag, har intaget  ikväll så vi är hemma vid 20.00 igen.=)

Nehe hoppa i stallkläderna och fixa det sista innan hon kommer och plockar upp mig.=)

Kärlek



Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Ja jag kan tänka mig att det är myys med större tomt.. men just nu med 2 barn känner jag att det räcker med balkongen=)

Allt bra med er?

kramar

2009-04-11 @ 20:57:02
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback