SOL

Ska börja med att klaga på min näsa! Mår jätte bra nu men skulle vara ännu bättre om denna förbannade förkylning ville ge med sig! Min näsa är helt förstörd verkligen, svider när jag snyter mig och det svider när jag tar nässpray, inge kul alls! Ngn som har bra förkylningsknep??=)
Leon är dock pigg och kry igen, han är bara ytterst lite snorig så det är skönt!=)

Hade en jätte mysig morgon som började 08.15 med strålande humör från både min och Leon´s sida, så det var underbart!=) Vi städade och dammsög och sen "duckade" vi som Leon säger, efter duschen och påklädning så satte vi på oss våra jackor och gick en promenad i det kanon fina vädret.=) Vagnen fick vara kvar hemma hallen, vi gick till Konsum och köpte varsin glass som vi skulle ha när vi kom hem, sen fortsatte vi över järnvägen och vidare på fågelvägen och över bron och sen så var vi hemma igen. Blev en härlig promenad på 30 minuter och Leon gick hela vägen! Vi hittade en massa saker och titta på eller ja Leon gjorde och då måste mamma vara jätte intresserad av vad Leon har hittat för spännande.=) Det bästa var iaf när vi kom upp på bron och tåget kom och körde under oss, Leon stannade mitt på bron och tittade med STORA ögon och SKREK "tååååååg" han älskar allt som har med fordon att göra och bäst är tåg, traktorer och lastbilar. Han var helt överlycklig för att ha sett tåget.=)
Glassarna satt fint när vi kom hem och lagom som vi fått i oss dem så kom Leon´s faster förbi med sin pojkvän, Leon blev återigen överlycklig när hans älskade "afbo" farbror lekte med honom.=)
När de gick hem så somnade älsklingen på soffan nästan direkt.
Så nu passar jag på att tvätta lite och ska snart sätta igång med disken.=)

När Fredrik kommer hem så blir det en promenad upp till hans föräldrar där det blir tårta m.m. eftersom Leon´s faster fyller 16 år idag.=)

Kärlek



Kommentarer
Postat av: Hanna

Använd inte den där nya näs sprayen som dom säger är mot rinnande näsa bara... Den gör att det svider nåt fruktansvärt...

2009-04-04 @ 19:48:17
URL: http://mamzter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback