Söndag

Idag är det Söndag och många börjar jobba imorgon igen efter en ledig helg, men vi får ha Fredrik hemma ända tills Tisdag nästa vecka!=D Så skönt att han är ledig en hel vecka så vi kan hitta på massa skoj!=) Badhuset och busfabriken står först på listan så dit ska vi sen blir det en massa mys och lek.=)
Åkte till stallet vid 07.30 imorse och varken jag eller syster var särskilt pigga men det gick snabbt över när vi satt i stallet efetr fodringen och drack varm choklad och åt ostmackor medans hästarna mumsade i sig sin frukost. Min kära Queenie har tappat högerframsko igen så jag håller tummarna för att hovslagaren Johan har tid att komma och sätta dit en ny sko så snart som möjligt nu i veckan! Syster och jag hade ju planerat denna vecka i stallet på förmiddagarna tillsammans efetrsom hon har påsklov och då är det ju kul om man kan rida också och inte bara fixa allt runtomkring.=/
Annars har det varit lugnt idag, städat lite och ätit mat för en liten stund sen, potatis och fiskbullar i hummersås så inget avancerat.
Imorgon blir det till att plocka in påskris och klä det med lite färgglada fjädrar och ägg, mysigt, igår kom mamma hit med en kruka med ?pantseer? i som står utanför ytterdörren och ser lite vår/sommarhärligt ut.=)
Återkommer senare.


Älskar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback