Söndagmorgon

Fredagen blev inte som vi hade tänkt oss, Leon ville sova hos sin mormor och morfar och de tog så gärna emot honom.=) Stina och Janne kom hit och käka middag och umgicks, hade en jätte trevlig och rolig kväll!=) Vi vaknade riktigt utvilade på Lördag´smorgonen och vid 10.30 gick vi hem till mina föräldrar eftersom min farmor och farfar skulle komma dit på en fika och gratta lillasyster. Allt hade gått jätte bra med Leon och de hade haft jätte roligt hela tiden, han hade inte varit ledsen nånting utan bara skrattat och vart på toppen humör hela tiden!=) På morgonen hade Leon och hans mormor bakat en jättegod kaka som vi fikade på när farmor och farfar kom, när de åkte hem så åkte jag och lillasyster till stallet.
Lagom som middagen var klar här igår eftermiddag så plingade Maria på ytterdörren så hon blev kvar på middag sen brummade Maria, jag och Leon in med hennes bil till stan där vi stannade i hamnen och satt i solen medans Leon lekte en massa och jagade alla fåglar.=) Åkte därefter vidare till vallarna där vi sprang och busade lite men det blåste så jäkligt så där blev vi inte långvariga, köpte godis och hyrde film på macken när vi kom hem.=) Leon somnade runt 20.30 och då satte jag, Fredrik och Maria igång filmen som vi hyrt "Patrik 1,5" och åt godis och slappade. Filmen var helt underbar verkligen!=)
När filmen var slut vid 22.45 åkte Maria hem och jag och Fredrik gick och la oss.

Leon slog upp ögonen vid 08.00 imorse och kröp upp mellan oss med en bok som vi skulle läsa innan det var dags att stiga upp.=)
Idag blir det lugnt ska till stallet senare men annars har vi inga planer.=)


Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback