Vardagen är igång

När vi ätit middag och Leon duschat igårkväll så kom Tofflan och Mickis ut hit på en kopp kaffe, åkte en sväng till grusgropen allihop där Havanna och deras Milo fick leka, båda hundarna var helt slut när vi åkte därifrån och Leon stupade i säng när vi kom hem strax efter 20.00.

Jag gick upp 06.30 imorse och gjorde mig iordning eftersom elektrikern skulle komma och fixa det sista med värmepannan, Leon låg och sov så sött. Vid 07.30 väckte jag Leon och gjorde iordning honom för dagis och strax efter det kom elektrikern som bara var här 15 min, så när han åkt så gick vi till dagis 08.00. Mötte mamma utanför där eftersom hon skulle köra mig så Leon fick kramas lite med sin mormor innan vi gick in, inga problem att lämna honom han var så glad så.=) Mötte upp Fredrik och så var det dags att träffa BM 08.30, allt såg jätte bra ut, det enda som var lågt var mitt järnvärde och det hade jag redan listat ut så det blir till att knapra Niferex resten av denna graviditet också. Lyssnade även på bebis hjärtljud och det låg på 144, mysigt!=) Fixade även med alla tider så nu har vi tider ända fram till 4 Augusti som vi hoppas blir den sista tiden, är ju beräknad till 11 Augusti.=)
Har dammsugit här hemma nu och startat en maskin tvätt så nu ska jag sätta mig och ta det lugnt i soffan en stund innan det är dags för nästa omgång tvätt, älskar att ha egen tvättmaskin!

Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback