1 December!

Igårkväll hängde jag och Fredrik upp Leons paketkalender i köket, så när jag och barnen vaknade idag så berättade jag för Leon att tomten varit här inatt med paket till honom. Han sprang ner i köket och kollade med stora ögon på den, på bordet hade jag lagt dagens paket som han öppnade sakta medans han pratade och berättade för Joline att tomten varit här med paketen..sötnosen.. Dagens paket innehöll ett par snygga strumpor med döskallar på, Leon blev överlycklig och tackade tomten så mycket, de åkte på direkt och ska vara på hela dagen så han kan visa kompisarna på dagis och även farmor.

Denna paketkalender hade jag när jag var liten, mamma vävde den åt mig när jag var pytte. Så det är alltså min kära mamma som köpt paket och fixat och donat med den till Leon i år, hon tycker detta är lika roligt som Leon!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback