Fullt upp!

Bloggen är inte prio ett just nu, har fullt upp ändå. Städandet är det som tar mest tid! Jag får ju mina pedantperioder (alltså mer pedant än vanligt) så nu är jag mitt uppe i en sådan, vänner kommer och går om varandra för fika och pratstunder, bloggen hinns inte med.
Barnen är nybadade och snart är det läggdags för dem, ser framemot en myskväll framför tvn med sambon.

Imorgon blir det att slå en pling till Carina efter dagislämning för nu måste jag ut och röra på mig, satsar på beach 2010..eller not..=P


Kommentarer
Postat av: Ida- Molly och neilas mamma

hej

hur e det

får ta och ses snart tycker jag!

jo hon e inte stor min lilla dam här hemma, hoppas de har vägt fel ska dit igen snart och väga om henne tänkte jag, tycker hon ser större ut, men det kanske bara e jag som ser skillnaden.

2009-12-09 @ 21:47:54
URL: http://mittlillalivochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback