Kollapsade barn!

Båda barnen somnade som stockar för en liten stund sen, jobbigt med främmande. Leon visade sitt riktiga jag när Tofflan och Mickis var här nu ikväll, han var riktigt Allan Ballan och var överallt och ingenstans.=) Blev sen läggning för de båda men så blir det ibland, man får tänja lite på "reglerna" när man har främmande. Var iaf mycket trevligt!=)
Mamma kom förbi också med julklappar till barnen som hon hämtat hos min farmor och farfar, kommer inte träffa dem under julen. Paketen kommer de få öppna på julaftons morgon, fick även en stor julskinka av min farmor så det kan jag stryka från inköpslistan imorgon.
Typiskt mig att vara ute i sista minuten när det gäller julen, men men får bli bättre till nästa år med alt vad det gäller julklappar och julmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback