"mamma bajsa!!"

När Leon satt i badet förut så tittade han plötsligt upp på mig och sa "mamma bajsa!", han ställde sig upp fort som sjutton och sträckte ut sina armar mot mig så att jag kunde lyfta upp honom ur badkaret och sätta honom på toaletten. Mycket riktigt så kom det bajs när han satt där, så gör han när han är kissnödig och sitter i badkaret, är vi på nedervåningen så går han in på toaletten själv och sätter sig på pottan och kissar. Han var jättestolt efteråt och berättade glatt för sin pappa när han kom hem från jobbet.=)
Så duktig våran kille!

Joline sover oroligt denna kväll, gnäller stup i ett men varje gång man kommer upp så sover hon, drömmer nog.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Visst blir man stolt när de gör såna framsteg!

Edvin säger till när han kissar..problemet är ju att han säger till när han gör de o inte innan så väl framme vid pottan så finns de inget kvar... Men de kommer väl såsmåningom!



Ha en bra kväll!

2009-12-02 @ 20:22:34
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: ida- molly och neilas mamma

hej

ja det känns jätte skönt att ha kommit i ordning, vi får boka in ett datum att ses snart, dock är det nästan full bokat hela tiden nu fram till jul.....men någon dag ska man kanmkse lyckas klämma in :D



vad duktig han är!

Molly säger till när hon är färdig, ska bli skönt när man bara har ett blöjjbarn :D

2009-12-03 @ 18:39:17
URL: http://mittlillalivochjag.blogg.se/
Postat av: Elin - Ett hus till oss - Vinn barnrumsinredning!

Vad duktig han är, vad skönt det måste vara att han säger till i tid :)



Jag tänkte tipsa dig om en rolig tävling jag har nu, massor av fin barnrumsinredning :)



Jag önskar dig en härlig kväll!

2009-12-03 @ 20:01:48
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback