Morgonmys!

Jag och barnen myser framför bolibompa, längtar till ikväll då vi ska klä granen och slå in alla julklappar. Fredrik fick äran att köpa julgran efter jobbet idag, känns som om jag kommer ha fullt upp med allt annat som ska inhandlas idag!
Klockan 9.30 beger vi oss in till stan med min kära far som ställer upp som chafför, dags att skaffa sig ett eget körkort snart, ska bli mitt nyårslöfte att ha det till sommaren! Iaf så tycker Leon det ska bli jätteroligt att åka i morfars bil osv, skönt för mig också att ha honom med när man har två barn som ska underhållas.=)

Imorgon är det alltså den stora dagen som alla väntar på, ska bli så roligt att se hur Leon kommer reagera. Vi har pratat massor om att tomten kommer hem till mormor och morfar på julafton och sen på kvällen kommer tomten hem till farmor och farfar också, måste jag säga att det är det ända ungen pratar om?=) Han tjatar om tomten från morgon till kväll.
Tidigare jular så har väl snörena och pappret varit det roliga men i år är det annorlunda eftersom han blivit så stor och förstår så mycket, vi väntar med spänning på morgondagen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback