Nackspärr och äppelkaka..

Ja imorse vaknade jag med nackspärr, trodde jag skulle AVLIDA när jag skulle vrida huvet åt höger! Högerarm är också lidande eftersom jag inte kan lyfta den över axelhöjd för då spänner hela nacken och jag AVLIDER igen!
Barnens farmor kom och hämtade Leon strax innan 09, jättesnällt för då kunde jag vila istället för att krångla på alla kläder och ge mig ut med den onda nacken. Leon tyckte det var jätteroligt att farmor kom och hämta honom.=)
När de gått så var Joline trött så vi kröp ner i sängen och sov ca 1 timme, vaknade av att min kära sambo stod bredvid och frågade hur jag kände mig. Jättesnällt och jätteskönt att han kom hem, jag hade inte klarat av att vara själv hemma med Joline, kan inte bära henne. Fredrik sysselsätter henne och kommer sedan med henne så jag kan amma och sen tar han henne igen, har aldrig trott att nackspärr "kan vara så farligt och göra så ont". Tji fick jag!
Fredrik slängde ihop en äppelkaka efter mina anvisningar nu innan han gick för att hämta Leon på dagis, grannarna kommer över på fika om en stund.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Wilmer är på bättringsvägen, men nu är jag och Johan dåliga... Johan är helt däckad, jag orkar stå på benen i alla fall... >Skönt att din nackspärr släppte! Kram

2009-12-11 @ 18:40:59
URL: http://mamzter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback