Sista bloggningen för 2009

Det blir nog så som det står ovan, imorgon kommer inte finnas tid till att sitta vid datorn!

Joline har somnat och Leon är på gång, jag har rotat fram klänningen jag ska ha imorgon så den är i tvättmaskinen just nu och när den är klar ska jag hänga upp den så den är torr till imorgon. Kommer bli fin fin i min utstyrsel nyårsafton till ära.=) Morgondagen kommer börja med utsläpp i stallet tillsammans med mamma och Joline, killarna ska åka in till stan och handla till 3rätters menyn, Ella följer med dem och ser till att allt följer med och inget glöms. När jag och Joline kommer från stallet så står städning som prio ett, är dock inte mycket som behövs göras förutom det vardagliga som plocka undan och dammsuga. Sen kan vi duscha och göra oss iordning i lugn och ro tills de tre gästerna anländer, Fredrik ska hoppa in en sväng på systemet och köpa något smarrigt (alkoholfritt för mig) som vi kan ha till fördrinken. Jordgubbarna ligger i frysen och väntar på att få ploppa ner i glasen och inviga sista kvällen på året.
Ska bli jätteroligt och trevligt imorgon och det är grymt skönt att vi är hemma så man kan stoppa barnen i säng när de blir trötta osv, underbart att fira in det nya året med underbara vänner också!

Om jag inte hinner slinka in ett inlägg imorgon så vill jag önska er alla ett riktigt Gott Nytt År och God Fortsättning tills vi hörs igen!!

Kommentarer
Postat av: sofi

Det blev en vanlig brio nova vagn, ingen syskonvagn med andra ord =)

2009-12-30 @ 19:48:23
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Carolina

Du de låter som ett nyårslöfte jag skulle behöva ge också!

Hoppas ni får en riktigt bra sista kväll på det här året! Och en bra start på de nya =)



Kram

2009-12-30 @ 20:01:20
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hoppas ni får det trevligt ikväll! Gott nytt år! Kram

2009-12-31 @ 08:12:35
URL: http://mamzter.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback