snöar!

Snön som föll igårkväll ligger fortfarande kvar som ett tunt tunt täcke på hustaken, nu faller snön igen och jag håller tummar och tår för att det ska komma mycket och att det ska få ligga kvar! Jag vill ge mig ut och leka i snön med Leon, åka pulka och göra snöänglar m.m.

Idag är det dammsugning som står på schemat efter frukost sen kommer Ella och Ozzy hit för lite fika. Klockan 15 i eftermiddag ska vi till dagis för luciafirande, Leon ser verkligen fram emot att få ta på sig tomtedräkten och sjunga luciasånger. Han har gått här hemma i en veckas tid nu och sjungit sånger som de har övat på om dagarna på dagis inför detta luciatåg.=)

Blir nog en eller två maskiner tvätt idag också..


Kommentarer
Postat av: Ida- Molly och neilas mamma

det där testade vi någon gång, och det fungerade ganska så bra, ska nog testa det igen.

Blev leon jätte ledsen han med när han fick gå in på sitt rum??

Molly blev helt hysterisk, så vi lät henne vara där inne tills hon lugnade ner sig, tog kanske 5min.

2009-12-15 @ 11:04:30
URL: http://mittlillalivochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback