Toppen!

Hade en underbar julafton igår med släkt och vänner! Hela familjen fick MASSOR av fina julklappar så det var fullt göra med att släpa hem allt igårkväll. Men det gick.=)
Ungarna somnade på en gång när vi kom hem igår, eller Joline iaf, Leon var uppe en stund till och lekte lite med alla sina julklappar. Herregud ungen fick hur mycket som helst!! Så idag har Fredrik och Leon rensat på rummet för att göra plats för alla nya leksaker och burit upp massor av de gamla som han "vuxit ifrån" på vinden i väntan på att Joline ska "växa i".
När Leon somnat igår så blev Fredrik sittandes vid datorn ocg jag röjde i köket, plockade ur alla saker ur sina kartonger och ställde iordning, sparng upp och ner och ställde var sak på sin plats, röjde i skåp för att göra plats, gav min GAMLA matberedare till grannen och gjorde plats för min nya fina m.m. Avslutade kvällen med att skruva ihop Jolines tripp trapp stol som hon fick igår, så imorse fick lilla fröken sitta med vid matbordet och äta sin gröt.=)

Fredrik är och slänger alla kartonger och papper m.m. sen ska vi hem till mina föräldrar för lite mat och så kommer även min farmor och farfar dit och äter. Ikväll blir det killkväll här hemma för Fredrik, Leon och Jonnys del, de ska spela Xbox, äta chips och dricka öl/cola. Leon är toknöjd.=) Jag och Joline ska på middag hemma hos Ella med en massa andra tjejer, stackars Ella fyller år imorgon, dålig tajming att vilja komma ut på annandagen.=)
Ska bli jätteroligt och trevligt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback