Tröttelitrött!

Är grymt trött efter denna dag med en massa lek och stoj, barnen sover och jag skulle också kunna gå och lägga mig men tror inte att min käre sambo skulle uppskatta det. Blir mys i soffan och film som vi hyrt om en liten stund.
Barnen badade innan det var läggdags, så roligt att se, båda skrattar för full hals och verkligen älskar det!=)

Joline drar sig framåt numera och snabb är hon vill jag lova! Hon är väldigt snabb i sin utveckling om man jämför med hur Leon var eller andra i hennes ålder.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Va roligt att lilltjejen förjat kunna ta sig framåt! Hur gammal är hon nu?



Ha en mysig helg!

Kram

2009-12-18 @ 20:03:11
URL: http://ljuvligacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback