FETTISDAG

Drog Leon i pulkan till dagis strax innan 09.00 imorse, väl hemma igen så var det bara att svida om till stallkläderna och åka med mamma till stallet där vi tillbringade förmiddagen med våra pållar!=) Vi red på stubbåkern och hästarna var riktigt svettiga efter att ha pulsat i snön som gick upp till knäna på dem..
Mamma släppte av mig vid dagis 12.00 och strax efter det satt Leon åter i pulkan och vi var påväg hem, när vi kom hem så slocknade han i soffan på stört! Lillgubben var trött efter allt lek och stoj i pulkabacken på dagis!=D

När han vaknar sen så är det städning som gäller innan Fredrik kommer hem, han får stå för matlagningen idag!=) Kyckling, ris och cyrrysås ska han laga..mums..=9 Blir varsin semla till efterätt också, Leon kommer bli överlycklig!=)

Ska även hämta ut mitt paket från H&M i eftermiddag/kväll också som innehåller fyra par mammabyxor!=) Äntligen säger jag bara, efter att ha gått med knapparna uppknäppta på mina nuvarande jeans och att få och dra upp dem hela tiden i 2 veckors tid så ska det bli skönt med byxor som sitter ordentligt över magen!=)
Går in i vecka 17 imorgon! Det är ett väldigt sprattlande på den lill* krabaten i magen och det är ju så otroligt mysigt!=D

Lycklig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback