ÖF, Storhandling m.m..

Fredrik är ledig från idag tills på Måndag, helt underbart att ha honom hemma i fyra hela dagar!=D

Kl. 09.00 gick jag och Leon över till ÖF (rakt över vägen) och Fredrik tog en långpromenad med Vanna.. Blev en massa lek, bus och fika med de andra föräldrarna ocb barnen, Leon var helt slut efteråt när vi kom hem vid 11.30 igen.. Fredrik höll på att städa så vi hjälpte honom med det sista sen hoppade vi in i bilen och brummade iväg in till stan för att storhandla vilket vi skulle har gjort igår men inte blev av.. Blev så sent när vi ar klara i stallet så vi åkte hem istället..=) Men idag så fyllde vi frys, kyl och skafferi, helt underbart vill jag lova!!=D När vi kom hem så stekte vi hotdogs och åt korv med bröd..mums..=9

Vid 14.30 så åkte Fredrik, Leon och Vanna upp till garaget så de släppte av mig hos Janne och Stina..trevligt trevligt..=) Janne var i farten så han slängde ihop en kaka innan vi drack kaffe, och som vanligt när man är där och dricker kaffe så blir det kortspel, närmare bestämt "sjuan".. Vi spelade och spelade och spelade, alla skulle ha revansch hela tiden, mkt skratt blev det vill jag lova..=)

Väl hemma igen så blev det bus med mina underbara killar och nu sover Leon som en stock i sin säng, Fredrik är ute med Vanna och jag ska sätta igång och skiva morot och gurkstavar.. Tänkte dippa lite till "du är vad du äter"..myys..=)

Morfar var här nu på kvällskvisten också och hämta råttan, hon var sjuk och gammal så nu har vi inga rådisar kvar.. Imorgon blir det att slänga buren för nu blir det inga fler!

Leon ska till dagis imorgon mellan 09-12, vi passar väl på att städa och fixa då så vi kan hitta på ngt roligt när han kommer hem!=D

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback