Pedant!

Det är vad jag är och det får jag höra från alla håll och kanter hela dagarna..hehe.. Visst stämmer det, jag storstädar varje dag efter att jag ätit furukost och innan jag gjort mig iordning för dagen.. Vill ha rent och snyggt omkring mig och det blev mkt värre när Leon kom! Fredrik han tackar väl för att jag är så pedant eftersom jag nästan alltid sköter den biten i vårat hem, men ibland kan till och med han ta tag i mig och säga åt mig att andas lite medans jag håller på!=)

Blir en mys kväll här hemma idag med killarna, syster och mamma tar stallet ikväll eftersom jag och mamma tog det själva igår när syster hade andra planer..=) Men imorgonbitti ska alla ut och hjälpas åt med utsläppet!=)
Longerade Queenie på banan igår i 30 min, 15 min i varje varv och hon var helt dyngsur efteråt..hehe.. Första gången hon blev longerad sen jag och mamma köpte henne, gick över förväntan faktiskt! Kalas duktig verkligen men tyckte samtidigt att det var grymt jobbigt!=)
Imorgonbitti blir det nog en ridtur om vädret tillåter villsäga!

Myskväll ikväll blir det som sagt, ska laga ugnstekt potatis, kotletter, beasås och sallad! Ska även slänga ihop en guacamole som vi kan dippa nachochips i framför disneydags och en bra film!=)

Nu vill Leon ha en "ban" (banan) så ska fixa det åt honom!=)

Älskar

Kommentarer
Postat av: maria

nee usch va jobbigt. det är så svårt när dom är så sjuka å så små. dom kan ju liksom inte berätta hur dom känner eller mår. man vet inte om man ska ge dom mat eller inte för dom kan ju inte beskriva "illamående"... är en vetenskap att ha barn, men dom är ju förbaskat underbara:)

hörde förresten att du va kusin med welin från stigtomta? davids mamma va inne å pratade me mej när jag jobbade här om dagen. va världen är liten:) kram

2009-02-28 @ 22:32:24
URL: http://mammamiaa.blogg.se/
Postat av: danni

Fan vad gott. (fräser åt dig)

2009-03-02 @ 00:03:08
URL: http://daniellagogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback