Städ, lunch, mys och stallet

Leon var på dagis mellan 09-12 idag så då passade vi på att städa och fixa här hemma!=) Rent och fint är det nu!=)

När Fredrik hämtade honom och de kom innanför dörren här hemma så ville Leon ha "nenning" och när vi värmt vällingen åt honom så tog han den i ena handen och Fredrik i andra och så gick de upp och la sig i hans säng där han somnade nästan direkt..hehe..=) Han sover fortfarande och det får han göra tills han vaknar..=) Jag och Fredrik åt lunch när han somnat, Ängamatsoppa med ostmackor..mumma..=9

Denna helg har jag, mamma och syster insläppet i stallet Fredag, Lördag+lunchfodring Lördag så vid 17.00 tiden i eftermiddag kommer mamma och hämtar mig så åker vi ut dit.. Syster hade andra planer men det gör inget, mysigare att få ha mamma för sig själv!=P
Blir ett pass på banan med Queenie sen får vi se om jag tar ett pass med Jimpan också (Fredrik´s syster´s häst), mamma lär väl ha hjärtat i halsgropen om jag rider honom eftersom han är Väldigt livlig och kan stå på både fram och bakbenen om vartannat vilket jag enbart tycker är Roligt! Men kommer nog ta det lite extra försiktigt med honom med tanke på bebis i magen!=)
Så vi kommer alltså tillbringa eftermiddag och kväll i stallet jag och min mor, är väl hemma igen vid 20.30..

Fredrik och Leon ska in till stan och hälsa på Fredrik´s farmor med hans pappa alldeles strax tydligen så nu ska jag gå och väcka lillkillen..

Lycklig


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej! Vad kul att du skaffat blogg! Kul att se vad som händer i er lilla familj =) kram kram

2009-02-28 @ 13:04:03
URL: http://lillabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback