Vecka 17

Idag går jag in i vecka 17, magen växer och bebis sprattlar!=D

Får skicka tillbaka 2 par jeans och byta storlek eftersom de var för små..suck.. Men de andra satt perfekt och var jätte snygga..=)

Har lämnat Leon på dagis nu fick världens puss och kram av honom innan jag gick, han var jätte glad och skrattade men det är han ju alltid när farmor jobbar på hans avdelning..=) Han brukar bli lite ledsen annars men det går över lika fort igen när jag väl har gått, men det är skönt de dagar hans farmor är där för då är han så lycklig och man kan gå därifrån med ett leende på läpparna..=)
Ska ta fram snabeldraken snart och fortsätta med övervåningen, dammsög här nere innan vi gick till dagis.. Nackdelen att ha hund är att dem hårar och Havanna hårar alltid tycker jag, sommar som vinter! När jag dammsugit ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig i fotöljen och läsa morgontidningen tänkte jag.. Kl. 12.00 ska jag hämta Leon på dagis och sen när Fredrik kommer hem vid 16.30 ska vi in till stan och storhandla!=) Härligt härligt är tomt i kyl, frys och skafferi!!
Ska hinna med stallet också, blir inge rida idag men måste iaf dit för att mocka och göra iordning fodret..=)

Det är ett jävla prat om Victoria´s och Daniel´s förlovning på tv och i tidningarna! Fattar verkligen inte varför det är ett sånt ståhej kring det!? Har inte svenskafolket ngt vettigare för sig än att bry som kungafamiljen?!?!
Kanske bara är jag som inte bryr mig ett dugg om vad som händer i slottet?!=)

Älskar




Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Heej! vad roligt att du bloggar oxå!

Ja dem är såå söta, och Nova är såå stolt över sin bror! Hur är det med dig och magen då?

Kramar

2009-02-25 @ 11:37:13
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: danni

jag bryr mig mindre....

2009-03-01 @ 23:59:56
URL: http://daniellagogman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback