Fixa och dona

Fredrik dammsög efter frukosten imorse sen åkte han och Leon bort och hämtade min bror och sedan bort till Tyrsvallen där de tillbringade ett par timmar med att spela fotboll och busa med Leon.=) Jag stannade kvar här hemma och tvättade en massa, så skönt att hänga ut tvätten och sen har den torkat när nästa maskin är klar, har även tvättat väskan som jag ska packa till BB så den är fräsch. Gjorde en lista på vad jag ska packa och vad vi måste inhandla sen kommer den stå redo för den stora dagen!=)
Leon kröp upp i min famn där jag satt i fotöljen och läse en bok när de kom hem förrut, han somnade direkt när han lagt sig till rätta, nu ligger han och snarkar uppe i våran säng.
Ska hänga ut tvätten nu sen är de bara en maskin kvar, härligt, ska pyssla lite i bebisen´srum senare också och ikväll när Leon gått och lagt sig ska jag rensa lite ogräs i rabatterna.=)

Kommentarer
Postat av: Maria

hej tjejen! hade helt glömt bort angående bilbarnstolen. har ni köpt någon ny? för annars är våran tillgänglig nu. vi har köpt en ny till david idag. kram

2009-07-20 @ 12:42:06
URL: http://mammamiaa.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi köpte en för ca 1 månad sen så tyvärr.

2009-07-20 @ 13:14:26
URL: http://linaohlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback