Fullt ös!

Packa allt som ska med, packa in i bilen, tvätta, städa, handla färdkost m.m. plus 30 årsfest klockan 15.00. Tack gode gud för att solen inte skiner idag utan att det är riktigt molnigt och svalt ute! Får se om vi hinner gå på festen idag, kommer vi iväg så blir det bara ett par timmar vi blir där innan det r dag för att röra sig hemmåt och lägga sig tidigt så vi ä pigga när klockan ringer 05.30 imorgonbitti!

Blev sent igårkväll klockan var 01.00 när Ella och Jonny gick härifrån, hade grymt kul när vi körde Wii som vi gjorde hela kvällen.=) Allra roligast var boxningen, svetten forsade om alla oss när vi stod och boxade och hoppade runt, resultatet är en mör Lina som har träningsvärk så det skriker om det i armarna, bebisen fick sig också en omgång när jag for runt. De andra trodde att jag skulle sätta igång förlossningen så som jag höll på men det var så kul så jag kunde ju inte låta bli!=) Är alltså ganska öm i magen idag också, men men sånt får man ta!=)
Nu ska vi sätta fart här hemma!

Kommentarer
Postat av: Maria Larsson

underbart att ni kom igår!

2009-07-05 @ 12:46:38
Postat av: ida

hej hej hur e det med dig?

hoppas allt går bra i graviditeten, inte långt kvar nu ju:D



du får ta det lugnt haha vänta i alla fall ut dina 36 veckor innan du skakar loss förlossningen:D



kramar

2009-07-10 @ 14:31:27
URL: http://mittlillalivochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback