Magont!

Vi åkte in till stan med min pappa vid 13.00 och efter halva bilresan in började Leon gråta och var jätte ledsen under hela resan, handlade det vi skulle ha till takfläkten på Coop fort så att vi kunde komma hem igen. Han grät i stort sett hela tiden och hela bilresan hem, han höll sig för magen hela tiden när han grät och när vi kom hem så gick vi upp och la oss i våran säng där jag fick ligga och dra min hand över magen så att han kopplade av och sedan somnade av utmattning. Han sover fortfarande så jag väntar och ser om han fortfarande har ont när hann vaknar för då får vi åka in såfort Fredrik kommer hem vid 16.30, pappa och mamma kommer lite senare och monterar fläkten.
Stackars älsklingen, känner sig så oerhört hjälplös när han håller händerna på sin mage och gråter samtidigt som han säger att han har ont där.


Kommentarer
Postat av: Bea

Fy vad jobbigt! Stackars liten! Hoppas att det inte är något allvarligt. Kram!

2009-07-03 @ 15:02:10
URL: http://lillabeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback