Niferex

Allt såg så fint ut hos BM bortsett från att mitt järnvärde var lite lågt så vi köpte Niferex på Apoteket när vi var klara, bebis hade sjunkit ner ordentligt och fixerat sig så nu ligger han eller hon till rätta för den stora dagen.=)
Fredrik släppte av mig hos Danni när vi var färdiga, blev bjuden på lunch m.m., hade jätte roligt och trevligt verkligen!=) Leon ville inte åka hem fån mormor och morfar när Fredrik skulle hämta honom så han fick stanna kvar och Fredrik fick åka hem i lugn och ro och njuta av tystnaden och lugnet, min kära mor kom och hämtade mig klockan 17.00 och då begav vi oss hem till dem där vi mötte upp Fredrik och slog oss ner på altanen där vi avnjöt en härlig grillmiddag som min käre far ordnat!=) Det var en jätte trött Leon som vi tog med oss hem strax efter 20.00 och slängde in i duschen lite snabbt innan han fick krypa ner i sängen och sova.
Kvällen bjuder nog på film och mys i soffan.=)

Imorgon är det den 17:e Juli och det är alltså det datum vår kära Carina har sagt att bebisen kommer födas på! JAg håller lugnt tummarna för att hon har rätt!=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback