ÖF

Har precis ätit frukost jag och Leon och snart är det dags att gå över till ÖF där vi ska träffa Sara och David för lek, bus och fika.=) Går troligtvis hem till mina föräldrar efter ÖF, några tjejer från stallet skulle komma och fika där och det skulle vara roligt att träffa dem. Leon blir nog kvar hos mamma en stund sen för jag känner att jag måste få städa av ordentligt här hemma, man går bara och småplockar hela tiden känns det som eftersom det är så varmt så orkar man inte storstäda men idag ska jag ta tag i det! Pappa kommer hit efter jobbet idag istället för han hann inte igår, ska montera upp takfläkten i sovrummet och sedan har jag lite planer för våra dvdhyllor i vardagsrummet som ska upp på väggen istället för att stå på golvet.=) Fredrik skulle antagligen komma hem sent idag så han kommer väl få en chock när han ser vad vi har gjort, han tycker det är bra som det är nu men det tycker inte jag så idag ska jag passa på medans han är på jobbet!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback