Seg

Har rensat ogräs och fixat på baksidan idag, killarna åkte en sväng till grusgropen och hämtade sand som vi sedan fyllde Leon´s sandlåda med. Han satt där och lekte och lekte medans vi fixade och donade på uteplatsen, han var helt överlycklig sötnosen.=)
Har haft en molande värk i magen hela dagen och mått illa från och till, minde roligt, men nu är det slutspurten innan bebis kommer ut! Värt varenda jobbig stund när man får upp det lilla underbara livet på bröstet sen!=)
Killarna tog en sväng hem till mina föräldrar för att kolla hur byggprojektet går för bror och pappa, de håller på att bygga ut så att altananen fortsätter nere på gräsmattan så Fredrik var nyfiken.=) Jag har passat på att dammsugit nedervåningen (Fredrik får ta övervåningen sen) blev en hel del sand och skit man släpade in förrut. Ska lägga mig i soffan nu och vila en stund med min bok och hålla tummarna för att vattnet går eller att värkarna startar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback