Torsdag

Blev fika och mycket prat och skratt med Danni igår, Maria kom ner en stund också, satt ute och hade allmänt trevligt.=) Kom hem vid 20.00 och då hade min underbara karl hyrt film som vi tittade på, Wallander Skulden, jag grät eller snarare stortjöt usch vilken hemsk film!
Bror ringde nu efter frukost och ville att killarna skulle komma bort till honom på jobbet för han hade fått en ny traktor som han ville att Leon skulle få se och åka med honom.=) Behöver jag säga att Leon blev överlycklig när vi sa att han och pappa skulle gå bort till morbror och åka traktor? Han ögon lyste! Jag ska slänga mig i soffan och vila en stund för sammandragningarna tar på krafterna, tycker att bebis kan komma ut nu!
Ikväll ska vi gå bort till Tyrsvallen och kolla på fotboll, det är träningsmatch inför seriestarten så då måste vi dit och hejja.=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback