Världens bästa mamma!

Mamma och syster kom hit strax innan jag skulle gå och hämta Leon, de ville att vi skulle följa med en sväng in till stan. Hoppade in i bilen och åkte och åkte och hämta Leon som blev helt överlycklig över att mormor och moster var med!=) Mamma bjöd oss på lunch i stan sen åkte vi en sväng till Rusta där det inhandlades lite smått och gott, jag har gått och suktat efter ett turkost 3vånings kakfat som de har där, men varje gång jag ska köpa det så är den färgen slut! MEN idag så hade dem det turkosa och inte nog med det så var det nedsatt till 49.50 istället för 99 så mamma la ner det i vagnen direkt, hon har hört mig tjatat om det där kakfatet varje gång vi varit inne där så nu betalade hon det åt mig.=) Åkte en sväng till Karlsson också och sist jag och Fredrik var där så hittade vi utemöbler till våran baksida för 1350 kr, 4 stolar, bord och parasoll, idag visade det sig att det var nedsatt till 995 kr så jag ska prata med Fredrik när han kommer hem vid 17.00 och höra vad han tycker. Det skulle passa perfekt på våran uteplats, alldeles lagom stort och jätte fint!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback