Vecka 38

Går in i vecka 38 idag och det är alltså bara 20 dagar kvar till BF!=D Måste ju även berätta att när jag väntade Leon gick jag upp ca 15kg och med denna bebis så har jag gått ner ca 6kg, märkligt vilken skillnad det kan vara. Men jag klagar verkligen inte, jag använder mina vanliga kläder såsom jeans, kjolar, shorts, tröjor m.m.=)

På förmiddagen blev det en rejäl cykeltur för Leon, upp till hans farmor och farfar för att mata katterna sen vidare ner till macken där det handlades glass och sedan hem för att njuta av glassen innan han somnade i soffan. Det började ju spöregna sen och har regnat från och till sen lunch så vi har fått varit inne och ritat, bakat med playdohleran m.m. Nu står killarna i köket och lagar middag, chiliconcarne och ris blir det idag, mums! Ska köpa en chokladkaka till ikväll som jag kan smaska på i soffan medans jag läser boken och tittar på tv när Leon gått och lagt sig.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback