2 Års Kalas!!

Idag för exakt två år sedan var det Måndag och 10.38 denna Måndag förändrades våra liv föralltid, det var då jag fick upp Leon på mitt bröst och både jag och Fredrik upplevde något som vi aldrig upplevt förrut, något som inte går att förklara med ord! I denna stund då tårarna bara forsade på oss båda trodde vi väl aldrig att vi skulle sitta här två år senare med en liten terrorist till son som bara busar och bråkar med sin mamma och pappa och snart ska bli storebror!=)
Fredrik är ledig  idag så vi har haft presentöppning i vardagsrummet på morgonen och lekt och myst en massa, favoriterna blev saccosäcken och borrmaskinen som går på batteri.=) Blir en lekdag här hemma i väntan på att det blir dags att åka och hämta tårtorna i eftermiddag och sen att gästerna kommer, har blåst upp en massa ballonger som nu ligger lite varstans här hemma och några hänger på ytterdörren.=)
Ska återgå till mina killar nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ge stora killen ett par grattis kramar från oss! Tänk att två år går så fort! Kram Kram

2009-06-11 @ 17:35:12
URL: http://mamzter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback