Fotboll

Klockan 19.00 ikväll ska vi iväg på fotboll borta på Tyrsvallen, Leon måste ju som vanligt vara hejaklack när morbror spelar!=)
Har precis ätit middag här hemma så nu blir det mys och bus tills det är dags att knata bort. Hämtade även ut mina nya skor, mina fötter ska nu mer prydas av röda Björn Borg sneakers, hoppas även att Fredrik´s skor hinner komma till Midsommar också och att han gillar dem, en liten Midsommarpresent är han värd min karl!=) Har spanat på skor till Leon också från samma sida som jag köpte hans Pumaskor från förra sommaren som nu börjar bli för små, finns inga i hans storlek just nu som faller mig i smaken så det för vänta ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback