Fullrulle..

Leon springer runt och leker med Melvin, de är helt tokiga de där två.=) Snart är det dagis som gäller och vad jag ska göra när jag kommer hem vet jag inte, blir nog så att jag bara tar det lugnt. Jag har inte ont längre, det la sig vid 21.00 igårkväll så jag har fått sova ordentligt inatt, trodde jag skulle behöva ha ont hela natten men inte då.=) Det skulle behöva städas lite här hemma enligt mig men skulle man fråga någon annan så skulle den personen säga att det redan är kliniskt rent här så jag skippar alltså städningen, vågar inte utifall jag får ont igen.
Sommarvärmen försvann, vill ha tillbaka solen och värmen! Man blir så mycket piggare och gladare, underbart att kunna vara riktigt sommarklädd och slippa jackor m.m. Leon var sur på mig igårmorse när vi skulle till dagis, han ville inte ha sina skor på sig utan sina foppatofflor, jag vann men sur var han iaf.=)

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Jag köper ju isåfall en kollektion med kläder som jag har som visningskläder. Så det är ju det enda jag förlorar om jag skulle ändra mig. För den kollektionen betalar jag 5900kr, men om jag anmäler mig nu innan den 15 och sen får 5 köpare så dras det av 3000kr av kostnaden. Så det är ju endå bra!

2009-06-03 @ 11:21:02
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback